Apa pulak nie?

Monday, May 3, 2010

Neslac Excella Gold 3+ (plain)..Yang mana lebih jimat?

Dah lama nak buat post nie...cuma tak cukup material nak dimasukkan ke dalam cerita..
Cerita dia macam nie...tak jumpa gambar Excella Gold 3+ (plain)..hehehe
Anak-anak saya memang dah minum susu Neslac Excella Gold 3+ (plain) sejak mula-mula susu nie diperkenalkan. So pepaham saja la kalau ada anak 3 tahun dan 4 tahun yang memang kuat minum susu.. seminggu dia orang boleh habiskan 2-3 kotak pek 600gm.
So apa yang saya nak kongsikan kat sini...cuba lihat gambar dibawah...

Got it? yang mana lagi jimat? beli 2 kotak pek 600gm atau 1 kotak 1.2kg? Itu yang saya hairan? mengapa ada marketing yang macam ni? dia orang nak kita beli yang mana satu...pek 600gm atau 1.2kg?
Moral: kalau membeli, kena meninjau2 dahulu..jangan mudah tertipu... sebab saya dah tertipu...produk apa? di pasaraya mana? nanti saya cerita kemudian-kemudian..

Kepada rerakan semua, kalau nak berjimat lagi, visit here: http://bebolada.blogspot.com/2010/04/jimat.html

No comments:

Post a Comment